Kontaktinformasjon for innkjøpsavdelingen

De ansatte på innkjøpsavdelingen kan kontaktes via sentralbordet på telefon 67 93 40 00 eller felles epost anskaffelse@lorenskog.kommune.no

Vi består av:

Maria Giessing Kallevik Rødde

Fagleder/jurist 

Maria er jurist og begynte som fagleder for offentlige anskaffelser i kommunen i mai 2024. 

Maria har sitt spesialfelt innen offentlig anskaffelser, men har tidligere også jobbet særlig med forvaltningsrett og offentlig innsyn.

Maria gjennomfører alle anskaffelser, men har særlig fokus på anskaffelser av varer og tjenester. 

Are Haugen Einum

Advokat

Are er advokat og begynte i kommunen i 2019. Han har tidligere jobbet som advokat og har sitt spesialfelt innen offentlige anskaffelser og entreprise. Are jobber i hovedsak med anskaffelser knyttet til entrepriser, og er dedikert til kommunens bygg- og anleggsportefølje.

Are jobber også mye med strategi for rettferdig arbeidsliv, herunder særlig arbeidslivskriminalitet og er endel av kommuneadvokatkontoret.

Celine Nordvang

Rådgiver/jurist

Celine er jurist  begynte som rådgiver i Lørenskog kommune i september 2021. Celine har lang erfaring med anskaffelser i privat sektor før hun kom til Lørenskog. 

Celine gjennomfører alle anskaffelser, men jobber hovedsakelig med anskaffelser av varer og tjenester.

Lene Andersen

Avtaleforvalter

Lene jobber som avtaleforvalter og begynte i kommunen i desember 2021. 

Lene har tidligere jobbet som avtaleforvalter i Forsvarets logistikk organisasjon og har også vært selvstendig næringsdrivende i mange år. 

Cecilie Guttersrud 

Rådgiver/e-Handel

Cecilie begynte i kommunen i oktober 2023. Hun er ansvarlig for e-handel, inkludert tilganger, opplæring og brukerstøtte. 

Cecilie har lang erfaring innen service og kommer fra hotell-bransjen. 

Nina Røisland 

Rådgiver anskaffelse

Nina har lang erfaring med offentlige anskaffelser. Hun begynte i kommunen i oktober 2022 og kom da fra Universitet i Oslo hvor hun i all hovedsak har jobbet med anskaffelser innen IT og systemer. 

Nina gjennomfører alle type anskaffelser, men har særlig fokus på anskaffelse av systemer og IKT. 

Torunn Leren 

Avtaleforvaltning/anskaffelse/prosjektleder

Torunn er prosjektleder i utvikling og digitalisering. Hun jobber også med anskaffelser og avtaleforvaltning.