Bussruten i Løkenåsveien endres mandag 21. oktober

Fra og med mandag 21. oktober endres kjøremønsteret til bussrute 120 i Løkenåsveien.

Bussen vil da kjøre mellom Skårersletta og Gamleveien igjen, tvers gjennom Løkenåsveien. Mellom Skåreråsen og Nordlifaret vil bussen kjøre i et felt i en periode. Nye bussholdeplasser er etablert sør for krysset Løkenåsveien – Skåreråsen, og disse benyttes fra 21. oktober. Se Ruters nettsider for oppdatert informasjon.

Trafikkmønsteret for biler, gående og syklende vil være som tidligere. Dette vil vare frem til prosjektet er ferdig i november 2024. Løkenåsveien mellom Skåreråsen og Nordlifaret vil fremdeles være stengt for gjennomkjøring av biler, strekningen åpnes kun for buss i perioden 21. oktober til ferdigstillelse.

Skissen nedenfor viser nytt trafikkmønster for buss med lilla linje. Følg skilt og oppmerket område.

Kart som viser det nye kjøremønsteret - Klikk for stort bildeNytt kjøremønster for buss i Løkenåsveien vises med lilla strek.

Se prosjektets nettside for mer informasjon om prosjektet.

Hvis du har spørsmål, kan du ta kontakt med:

Kai H. Holm
Lørenskog kommune, Byggeleder