Kommunestyremøtet i oktober avlyses

De folkevalgte i kommunestyret vedtok onsdag 19. juni at kommunestyremøtet 16. oktober og tilhørende råd- og hovedutvalgsmøter utgår. Dette er ett av tiltakene som ble vedtatt for å redusere kommunens kostnader i 2024. Det ble vedtatt i forbindelse med behandlingen av kommunens økonomirapport for 1. tertial.

Lørenskog rådhus, hvit bygning med gul solskjerming. - Klikk for stort bildeDe politiske møtene holdes i Lørenskog rådhus. Siri Adorsen, Lørenskog kommune

Møtene i medvirkningsråd, hovedutvalg, kveldsmøtet i formannskapet og kommunestyremøtet i tidsrommet 16. september til 16. oktober blir med dette avlyst.

Møtene i formannskapet og i særskilt klagenemnd 25. september gjennomføres som planlagt.

Det ble samtidig vedtatt at økonomiplanseminaret i november gjennomføres over to dager mandag 4. og tirsdag 5. november.

Her finner du oppdatert møteplan.