Nye representanter i ungdomsrådet

I kommunestyremøtet 19. juni blei det valgt nye representanter til ungdomsrådet i Lørenskog. Ungdomsrådet er Lørenskogs eget medvirkningsorgan for ungdom. Ungdomsrådet skal uttale seg i alle kommunens saker som angår ungdom. I tillegg er dette en plattform for ungdom som ønsker å løfte saker de brenner for.

Nye Hammer-elever i ungdomsrådet Simen Gjerstad Blokkhus

I ungdomsrådet er både ungdomsskoler, videregående skoler og organisasjoner representert. Til høsten er to Hammer-elever i rådet. Solveig er vår vararepresentant, og Sander representerer DNT Ung i Lørenskog. Vi er stolte av representantene våre, og gleder oss til at de skal løfte viktige saker for ungdom i kommunen.

Informasjonen om ungdomsrådet er henta frå Lørenskog kommune sine nettsider om politikk og medvirkning.

Har du spørsmål?

Simen Gjerstad Blokkhus